2015. január 24., szombat

35. rész Do you wanna build a snowman?

Sziasztok! :) Nem voltam benne biztos, hogy fel fogom tudni ma rakni a részt, de sikerüüült! :D Nem otthon vagyok, szóval a wifi dolog egy kicsit bonyolult volt, de elintéztem :) Nem tudom, nálatok hogy van, de itt szakad a hó, ezért a rész is ezért lett ilyen hangulatú. És ha valaki gyanakszik, hogy miért pont ez a nevük a kutyáknak, akkor elmagyarázom, hogy amikor Dylan "megszületett" a képzeletemben, kicsit túl sok PewDiePiet nézhettem :'D Remélem elnyeri a tetszéseteket a rész, jó olvasást és pihenjétek ki magatokat angyalcik! <3

Lizzie x

~Hayley Roberts~

Amikor Michaellel együtt hazafelé vesszük az irányt, az egész idő arról szólhat, hogy én bocsánatot kérek, ő pedig vidáman átkarol és rám szól, hogy hagyjam abba, mert idegesítő vagyok.
A házba beérve levesszük a kabátokat és eldöntjük, hogy megnézünk egy filmet.
-Az Luke pólója? - mutat rám Mikey, amikor bemegyünk a nappaliba.
-Ühüm - rántom meg a vállamat és próbálom természetesnek venni a kérdését.
-Értem - vigyorog és a karomat megfogva lehúz a kanapéra. - És hol van az a szerencsés fiú, akinek a napjai mostantól fogva rohadt fárasztóak lesznek?
-Hé, nem engem hagyott egyedül a csajom egy kollégiumban - lököm oldalba.
-Nem hagyott volna egyedül, ha a takarítónő nem hallotta volna meg a nevetésünket két órával a tanítás után. Benyitott a szobába és leordított minket, hogy menjünk iskolába - röhög.
-De nem vette észre, hogy te nem is oda jársz? - nevetek.
-Úgy látszik, nem - húzza fel a vállát. - Szóval nehéz dolgom volt kimenni az épületből, nehogy észrevegyenek.
-Ó, te kis rosszfiú! -  kócolom össze a haját. 
-Mit fogunk nézni? - dobja le magát mellém Ashton.
-Még nem tudom - húzom el a számat. - Vagy előbb csak megnézzük, hogy van-e valami a tévében? És hol vannak a többiek? 
-Jennt és Calt nem tudom, de valahol megint veszekedhetnek. Luke pedig kukoricát csinál - mutat a konyha felé, én pedig felállok.
Lukeot meglátva elragad egy furcsa, meleg érzés, amit eddig nem éreztem soha. Most érhetett el a tudatomba, hogy együtt vagyunk. Tudom, hogy Jennyvel ezt már le is tisztáztuk lányosan, mégis ma jöttem rá.
Mögé állok és hátulról átölelem, a fejemet a vállára rakva.
-Már csak egy kötény kellene és felbérelhetnélek a szakácsomnak - nevetek halkan a fülébe.
-Ha ezt fogod csinálni, amikor kaját csinálok neked, akkor benne vagyok - puszil homlokon.
-Úgy tudom, akiknek agyrázkódásuk volt, azoknak inkább pihenniük kéne.
-Az orvos is mondta, hogy nem volt súlyos - karolja át az egyik kezével a derekamat, a másikkal a tálat fogva.
-És a sebeid? Az orrodat és a szádat... - kérdezgetném tovább, de gyorsan megcsókol.
-Na, hogy érzed? Meggyógyult már a szám? - vigyorodik el és érzem,  hogy azonnal tudnék csinálni egy szaltót örömömben. Csak az a baj, hogy akkor én is mehetnék a kórházba. 
-Várj, meg kell néznem még egyszer - húzom magamhoz és becsukom a szememet.- Igen, már jól gyógyulnak - bólogatok.
-Akkor már megnyugodtál? - mosolyodik el. - Nem láttad Calumékat?
-Azt hittem, te tudod - rázom meg a fejemet.
A kukoricával együtt visszamegyünk a nappaliba és beülünk a két fiú közé.
-Na, mit nézünk? - kapcsolok egy mesecsatornára.
-Jégvarázs? - szólal meg Michael és előveszi a CD dobozát.
-Dylnek megvan a Jégvarázs? - röhög Ashton.
-Dylnek a My Little Pony összes része is megvan - vigyorgok. - Daisyvel szoktak ilyen heteket tartani.
-Én Tashának nem engedném ezt meg - rázza a fejét. 
-Inkább Tasha nem engedné meg neked - nevetek. - Velem is megnézted az összes hercegnős és Barbis filmet. Amikor ezt Tashánál próbáltam, kizárt engem a szobánkból és Jennyéknél kellett aludnom.
-Ezért olyan imádnivaló - biccent elismerően. - Tehát jó a Jégvarázs?
-Nekem mindegy, már láttam párszor - rángatom meg a vállamat.
-És milyen? - fordul felém Ash.
-Ha énekelhetem közben a dalokat, akkor mindenképpen nézzük meg - csillan fel a szemem.
A fiúk belemennek, Michael feláll és elindítja a lejátszót. Jenn és Cal nagyjából a film közepénél találtak meg minket.
-Mit néztek? - huppannak le Luke mellé.
-Csitt, most jön a másik kedvenc dalom! - kiabálok rá és amikor Elsa elkezdi énekelni a Let It Go-t, én is csatlakozom hozzá és beleéléssel éneklem.
-Hay, nem gondolkodtál rajta, hogy énekesnő leszel? - röhög Ashton, de nem figyelek rá, csak tovább éneklek. Az utolsó pár sort Jennyvel együtt kiabálom, aki szintén rengetegszer látta már a mesét.
-Hát ez gyönyörű volt - törlöm meg a szememet. - És nézzétek, milyen szép ruhája lett, pedig azt mondta, nem is tudja irányítani a képességét.
-Inkább nem vitatkozok veled ilyeneken, mert már lefárasztottál az énekléseddel - Luke szorít az ölelésén, én meg ráhajtom a fejemet a vállára. - Hányszor nézted ezt meg, hogy eddig kívülről tudtad az összes dalt?
-Nem tudom, körülbelül négyszer - nyújtom ki a lábamat. - Utána pedig újra eljátszottunk belőle jeleneteket.
-Istenem, mint a kislányok - csap a fejére Calum nevetve.
-Mér'? - háborodik fel Jenny. - Mindig én voltam Anna, Hay pedig Elsa. Te meg lehetnél... Olaf!
-Az meg ki a rák? - kérdezi Cal kulturáltan.
-Ha figyelnél, rájönnél, hogy a beszélő hóember - forgatja a szemeit a barátnőm.
-És te egy hóemberhez hasonlítasz? - röhög Calum.
-De hát Olaf tök aranyos! - csapkod Jenny.
-Azt hiszem, volt valami közöttük az előbb - súgja Luke a fülembe, a szemét továbbra is a két vitatkozó barátunkon tartva.
-Én még nem vagyok benne biztos - rázom meg a fejemet. - De Jenn úgyis el fogja mondani, ha igaz.
Miután befejezik a "veszekedést" és Calum beleegyezik, hogy lesz Olaf, tovább nézzük a filmet, bár nem nagyon köt le már minket. Ashton hirtelen megállítja a filmet és feláll.
-Oké, nem bírom már tovább nézni, ahogyan a csajszi őszül.
-De a végén már nem lesz az, mert a szeretet mindent legyőz - tárom szét a kezemet.
-Mi lenne, ha kimennénk hóembert építeni és nem azt nézni, ahogy ők csinálják?
-De Ash, azt hiszem szerelmes vagyok Elsába - nyávog Mikey. - De felőlem mehetünk, már elfogyott a kukorica.
-Hogy kapcsolódik most ide az, hogy elfogyott a kukorica? - nevetek.
-Nem fontos, menjünk - húzódzkodik fel ő is.
-Nagyon hideg lehet odakint - nyávogok. A többiek már mind felöltözve várnak rám, én meg még mindig a kanapén feküdve nyújtóztatom ki a végtagjaimat.
-Gyere, megmutatom, milyen ott kint az idő - kap fel Michael a vállára és kifut velem a teraszajtón. Sikítozva verem a hátát, amikor pedig kiérünk, a hajam máris hópelyhekkel lesz tele.
-Neee, le fogsz ejteni! - sikítozok, amikor megbotlik valamiben. 
-Luke, a csajod azt hiszi, hogy le fogom ejteni! - kiabál Mikey a teraszon álló fiú felé.
-Nem tehetek róla, hogy tíz év barátság után sem mer megbízni benned - szól vissza, szélesen mosolyogva.
-Ó, szóval nem bízol meg bennem? - kérdezi tőlem szórakozottan és feljebb dob a vállára.
-Vigyél vissza! - röhögök.
-Rendben, hercegnő, már vár a szőke herceged a kabátoddal és a csizmáddal együtt - indul vissza és lerak egy olyan helyre, ahol már nincs hó.
-Rohadt hideg van - bújok bele a kabátomba és a cipőmbe.
-Ha egy szál pólóban vagy, akkor nem csoda - ölel át szorosan Luke és megpuszil. A mellkasába fúrom a fejemet és beszívom az illatát.
-Nagyon cukik vagytok, de inkább segítsetek hóembert csinálni - szól ránk Jenny, aki már egy nagy gömböt formázott.
Leugrálok a lépcsőkről és segítek neki, miközben a fiúk a többi részét csinálják. Egymásra rakjuk a három részt és addig tömünk közéjük havat, amíg meg nem állnak egymáson.
-Hát ez nagyon ronda lett - nevetek fel.
-Nem egy Olaf, az biztos - ért egyet Jenny.
-Ez kell bele! - ragad meg Calum egy fadarabot és beleszúrja a hóember fejébe. Túl nagy erővel nyomhatta bele, mert a következő pillanatban a fej már kettétörve hever a lábunk előtt.
-Te gyilkos! - szidom le, a kezembe temetve a fejemet.
-Szerintem fej nélkül jobban néz ki - veregeti meg a vállamat.
-Kihozom Mayát és Edgart, ők majd eldöntik - megyek vissza a házba. A két kutyával a kezemben térek vissza, lerakom őket a földre és nézem, ahogy szaladgálnak a hóban, ám a többieket nem látom sehol.
A nézelődésemet megszakítja egy arcomba repülő hógolyó. Gyúrok én is egyet és körbenézek a kertben.
-Ki volt az? - kérdezem eszelősen. Válaszul még három hógolyó repül felém, mind a kabátomon terülve szét. - Oké. Kinek lehetek a szövetségese? - rázom ki a hajamból a hódarabokat.
-Bocs Édes, itt mindenki mindenki ellen van - dob meg Luke még egyszer. Lefutok a kertbe, elbújok az egyik fa mögé és hógolyókat kezdek gyártani.
-Akkor háború! - kiáltom el magamat és amikor meglátom Jenny vörös hajzuhatagát, célzásba veszem azt.
-Hé, én még nem álltam készen - dob vissza, de csak a fát találja el. - Jó, lehetünk szövetségesek. De akkor fedezzük egymást - adja meg magát és mellém fut. Közben négy golyó találja el, az egyik erősen csattanva a combján. - Jéggel nem ér dobni! - jegyzi meg egy pillanathoz a lábához nyúlva, de aztán újra felhajol és int nekem, hogy tartsunk megbeszélést. - Ez a hely nem biztonságos, oda kéne mennünk a hintaágy mögé. Háromra - ragadja meg a kezemet. - Három!
-De... - értetlenkedek, de magával húz, amitől egy hajszálnyira múlott, hogy pofára essek. Teljes erőmmel azon vagyok, hogy elérjem a velünk szembe lévő hintaágyat, amikor valaki rám ugrik. - Jenn! Elkaptak! - nyújtom ki a kezemet és próbálok kiszabadulni.
-Sajnálom, nem kockáztathatok - néz ki a háta mögül és röhögve elbújik a hinta mögé.
A hátamra fordulok, hogy megnézzem, ki döntött bele a hóba.
-A sportszerűtlenségedért büntetést fogsz kapni - pásztázom a kék szemeit és a nyakánál fogva magamhoz húzom. A szánk egymáshoz ér és úgy csókolózunk a hóban feküdve. 
-Ezt neked Skywalker, miattad elvesztettem a szövetségesemet! - hallom meg Jenny kiabálását és csak azt látom, hogy egy óriási golyót Lukera dob.
-Jenn! - nézek rá a nevetéstől könnyezve.
-Te mondtad, hogy büntetést fog kapni - tárja szét a kezét és nekem is az arcomba dob egy hókupacot.

7 megjegyzés:

  1. Deedes*--* hat egyemmeg oket:3
    Eees akkor most...
    LET IT GO LET IT GOOOOOO CAN'T HOLD NEM TUDOM, HOGY VAN TOVAAABB
    jol vagyok, a resz is tetszett, mindenkit szeretek*--*
    Levezetes: ES KOZBEN A SZIVEMEN UL A JEEEEG. JEGVARAAZS
    Egyebkent nagyon jo lett:D
    ~Hann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hála a legjobb barátnőm miatt, kívülről tudom nagyjából az összes dalt a Jégvarázsból :'D Én pedig téged szeretlek <3
      És LEGYEN HO, LEGYEN HOOO. Mondjuk itt sok van, de otthonra kéne :D
      Imádlak <3
      Lizzie x

      Törlés
  2. Kedves Lizzie.!
    Szinte egész nap frisitettem de még mindig nem raktad fel az új részt és ezzel az őrületbe kergetsz mert nem tudom hogy mi lesz velük.Mivel lassan hajnali két óra lesz úgy döntöttem elmegyek aludni.Remélem hogy holnap illetve ma felrakod a részt.
    Puszi Tris.
    Ui.:Bocsi a helyesirási hibákért tekintve hogy a telefon szinte kiesik a kezemből.Jóéjt illetve hajnalt.♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tris!
      Nagyon sajnálom, hogy az őrültebe kergettelek, de tegnap kiírtam, hogy szörnyen beteg vagyok és nem tudok írni, hogy az ne lenne borzasztó :( Tehát a héten megpróbálom összehozni és még egyszer sajnálom, ahogy látom, a chattel valami probléma lehet, mert eddig is kaptam spameket rá, most pedig néha nem is látom rajta az én szövegeimet.

      Törlés
  3. Vaaa deari!!❤️❤️😲 uram atyam jöjjön mar össze Jenny meg Cal !! (Vagy mar össze is jöttek ?!....) nagyon várom a kovit!!:))

    Puszi!:))

    Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivi! :))
      Nem, szerintem még Jenn és Cal nem jöttek össze, de azt hiszem dolgozom rajta, hogy igen :D <3
      Bocsánat, hogy csak most válaszoltam, a kövi már fent van :)
      Öleléés
      Lizzie x

      Törlés
  4. Maya és Edgar?? Valaki túl sokat néz PieDiePie-t :DD

    VálaszTörlés