2014. július 25., péntek

#2 Díj

4000 oldalmegjelenítés?? Imádlak titeket, el sem tudom mondani mennyire, mert amatőr íróként nem vagyok a szavak mestere :D Fogok írni majd egy bejegyzést, ahol mindent megköszönök, de akkor össze kell szednem minden dolgot, hogy semmit se hagyjak ki :) <3
Ezt a díjat már pár hónapja kaptam, de elfelejtettem menteni, amikor csináltam :D Imádlak , mert akkor még nem volt fent sok rész, mégis azt mondtad, jó a blog <3 
Szóval:

A szabályok:
-Írj magadról 11 dolgot!
-Válaszolj 11 kérdésre!
-Tegyél fel 11 kérdést!
-Küldd el 11 embernek!







11 dolog rólam:
  • Nem rég kezdtem el olvasni a Beavatottat.
  • Utálom, hogy gyorsan a könyvek végére érek
  • Már hiányoznak az osztálytársaim :D
  • Elég hülyeségeket szoktam álmodni :D
  • Szórakozásból letöltöttem egy Kim Kardashianes játékot, de rájöttem, hogy tök jó :D
  • Nem fogok tudni összehozni 11 tényt :(
  • Eszméletlenül szeretlek titeket, mert, nélkületek sehol sem lennék <3
  • Most a Birthdayt hallgatom, mert a húgom nem kapcsolta ki a tévét :D
  • Rózsaszínű körömlakkal van kifestve a körmöm.
  • Szemüveges vagyok.
  • Megvan a 11 tény :))
Válasz a 11 kérdésre:
  • Ha tehetnéd, elszöknél oda, ahol egyedül lehetsz egy picit?
  • Régebben azt mondtam, hogy igen, de most már vágyom a társaságra :) 
  • Te mit keresel egy fiúban?
  • Ne legyen túlságosan komoly, de lehessen vele beszélgetni. Nem szeretném, ha folyton egymáson lógnánk, de azért legalább hetente találkozzunk. Szerintem én nem bírom az olyan érzelmes fiúkat, akik verseket írnak, de azért ne legyenek bunkó, perverz parasztok. És ne nekem kelljen megvédenem, ne sértődjön meg, hanem szóljon vissza, vagy ilyesmi. Szóval nem nagyon tudom :D 
  • Csalódtál már valakiben?
  • Biztosan, de most egy sem jut eszembe >.< 
  • Szeretnél időt utazni?
  • Igen, mert régen teljesen más voltam és azt meg szeretném változtatni, mert a mostani énemet kicsit jobban szeretem :) 
  • Szereted a focit?
  • A VB-ből csak a döntőt néztem, de arról is egyfolytában kérdezgettem apának, hogy például miért futnak vissza a labdával a saját térfelükre :D Tehát szeretném, ha érteném :) 
  • Kiben bízol a legjobban és miért pont benne?
  • Igazából nem tudnék egy bizonyos embert mondani, mert szerintem nem csak egy van. Legjobban a barátnőimben, mert mindannyian tudjuk egymás titkát, ezért nem lehet az, hogy valakinek nagyobb előnye van:) 
  • Elképzelted már az álomesküvődet?
  • Amikor kicsi voltam, tengerparton szerettem volna, de eldobtam azt az ötletemet :) Most nem tudom, milyen lehetne, de lehet, hogy nem is fogják megkérni a kezemet :D 
  • Ha lehetne, változtatnál a sorsodon?
  • Nem, jó ez nekem így, később meg lesz, ami lesz :) 
  • Megvagy elégedve magaddal?
  • Van, amikor igen, van, amikor nem :) Most például ki sem tenném a lábamat a házból :D 
  • Voltál már 1 fiúval nagyon kínos helyzetben?
  • Szerintem már annyiszor, hogy meg sem tudom számolni :D Utálom, hogy amikor ezeket írom, sohasem jut eszembe egy konkrét példa sem :( 
  • Mit gondolsz a fiú-lány barátságokról? :)
  • Van, mindenképpen van ;) De szerintem csak rövid időre, mert utána az egyik oldal többet szeretne a barátságnál :(
11 kérdés tőlem:
  • Van bakancslistád?
  • Melyik a kedvenc könyved? :)
  • Melyik a kedvenc filmed?
  • Hiszel a happy end-ben?
  • Mi bosszant legjobban?
  • Ha változtathatnál valamin, mi lenne az?
  • Van olyan zene, ami most tükrözné a hangulatodat? :)
  • Hiszel a szerelem első látásra dologban?
  • Van testvéred? :)
  • Emlékszel még az első blogra, amit olvastál?
  • Ha igen, linkeld! :)
11 ember, 4 ember, akinek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése