2014. június 10., kedd

Díj

Sziasztok! 
Most nem új résszel jöttem, hanem egy díjjal, amit Lilly C.-től kaptam :) Még egyszer meg szeretném köszönni az 1000+ oldalmegtekintést és a 8 feliratkozót! <3 Valahogy elcsesztem a betű méretét meg elég sok dolgot a bejegyzésben, nem tudom, hogyan, remélem el tudjátok olvasni :DD

Lizzie xxx


Szabályok :


Írj magadról 11 dolgot ! 
Válaszolj 11 kérdésre ! 
Tegyél fel 11 kérdést ! 
Küldd el 11 embernek !

11 dolog magamról:
  • 5SOS Fam tagján kívül még Directioner, Belieber, Vampette, Katycat, Arianator és Smiler vagyok :) (párat kihagytam, nagyon könnyen meg tudok szeretni hírességeket)
  • Nincsen legjobb barátnőm/barátom, de nem is zavar, általában társaságokban vagyok.
  • Ha lesz saját autóm, azt fogom a legjobban szeretni benne, hogy ott bármilyen zenét hallgathatok
  • Ez az első díjam :)
  • Szeretnék egy kutyát :))
  • Jövőre el fogok kezdeni gitározni és lesz egy énektanárom :)
  • Szeretek zuhanyzás közben énekelni :D
  • Kosarazok, de nem nagyon szeretem már, jövőre abba fogom hagyni
  • Kedvenc könyveim az Éhezők Viadala és a Shiver triológia. Meg a SZJG :)
  • Nemrég tapasztaltam, hogyha valamitől nagyon megijedek, akkor sikítás közben nem adok ki semmilyen hangot. Szóval némán sikítok :D
  • Van a Disney Channelen egy sorozat, a Violetta. Barátnőimmel ki nem állhatjuk, de azért annyira érdekel minket, hogy nézzük és szidjuk minden nap :D


Válaszok a 11 kérdésre:

  • Miért kezdtél el írni ?
    Igazából nem tudom, eddig csak elképzeltem történeteket, de nem írtam le őket, most meg gondoltam, hogy változtatok ezen
  • Írás közben szereted a háttérzajt ? (gondolok itt zenére, tv-re, stb.)
    Bárhogy tudok írni. Nem zavar, ha szól a zene a hangszóróból teljes hangerővel, de az sem, amikor a légy zümmögését is hallom.
  • Hány blogod volt eddig ?
    Ez a leges-legelső :)
  • Hol laksz ?
    Pest megyében, Érd mellett egy kis városban
  • Ki a kedvenc előadód ?
    Nőiből Katy Perry, Ariana Grande és Lana Del Rey. Férfinél Justin és Elyar Fox, de nekem Elyartől a mostani száma szerintem nagyon fel van javítva, már kb. olyan, mintha egy robot énekelne. Az nem jó, ha valaki akusztikusan lett híres és ennyire feljavítják a hangját :( #sajátvélemény remélem normálisan mondtam el :D
  • Mit szeretsz a blogodban legjobban ?
    Nagyon szeretem változtatni a designt, szerintem észrevettétek :D És néha olyan érzésem van, mintha ez lenne a munkám :)
  • És legkevésbé ?
    Kevés a visszajelzés, de nem nagyon bánom, mert még csak 2 fejezet van fent. Lesz több is :) Remélem..
  • Van valamilyen furcsa szokásod, ha igen mi az ?
    Ha egyedül vagyok otthon, akkor bekapcsolom a zenét és elkezdek táncolni a tükör előtt :DD De csak akkor, ha van hozzá energiám :) A másik meg az, hogy ha gépezek, néha elkezdek beszélni a laptophoz, meg vitatkozok vele :D
  • Hány évesen kezdtél el írni ?
    Azt hiszem, 4. osztályban kezdődtek el külön a fogalmazás órák, mindig ötöst kaptam rá, még most is. Meg a barátnőimmel volt egy mániánk még akkor, amikor kicsik voltunk, hogy írunk egy könyvet és abban én is résztvevő voltam :)
  • Mi a kedvenc filmed ?
    Családi üzelmek, Másnaposok 1-3...
  • Nagy családban élsz ?
    Közepesben :) Egy házban lakok a testvéremmel és a szüleimmel, de vannak nagyszüleim meg unokatesóim :)
11 kérdés:
  • Van példaképed?
  • Mi a kedvenc ruha/cipőmárkád?
  • Milyen munkát szeretnél, ha felnőtt leszel?
  • Van valami életcélod?
  • Van háziállatod?
  • Van kedvenc sportod?
  • Mit ennél életed végéig?
  • Ha lenne három kívánságod, mi lenne az? (nem mondhatod azt, hogy végtelen kívánságot kérnél :D)
  • Van olyan személy, akinek mindig meg akarsz felelni?
  • Ha találkoznál az egyik példaképeddel, akkor mit csinálnál?
  • Mi a kedvenc tantárgyad? (kifogytam a kérdésekből >.<)
11 ember 4 ember:

4 megjegyzés: