2014. május 13., kedd

Halihó mindenkinek!:D

Sziasztok, itt nemsokára egy 5SOS fanfictiont fogtok látni :) Ez lesz az első blogom és megpróbálom a legjobbat kialakítani belőle:) Fejléc még nincsen, majd megkérek valakit, hogy csináljon, mert már egyszer megpróbáltam készíteni, de majdnem az lett a vége, hogy a földhöz vágtam a laptopot :D Szóval ha ismertek valakit, vagy tudtok csinálni, akkor várom a jelentkezéseteket:)
Magamról:
Igazából nem Lizzie az igazi nevem, csak nem nagyon bírom az eredetit, így ami elsőre eszembe jutott név, annak "elneveztem" magam :D Szeretem a 5 Seconds of Summert, a One Directiont, a The Vampsot, Katy Perryt, Arianát, Mileyt, stb... Szőke hajam van, a legtöbben azt mondják, hogy kék a szemem :) Nagyon meg szeretnék tanulni gitározni, énekelni meg zuhanyzás közben szoktam :)
Ha még valamit meg szeretnél tudni rólam, akkor fent vagyok twitteren, askon :) Az utóbbin nem annyira, de ha pont felmegyek rá, akkor válaszolok a kérdésekre ;) (majd később küldöm a linkeket)
A történetről:
Hayley Elizabeth Roberts csak egy átlagos lány, aki Sydneyben született és a kisgyerekkorát is ott töltötte, később pedig elköltözött Londonba "világot látni". Ezt ahogy visszaolvastam, elég sablonosnak tűnik, de szerintem egyáltalán nem lesz az ;) Szerintem.. :D Naa, visszatérve a lényegre, lesz egy barátja, aki hobby gitáros és énekes, Hayley meg szerzi neki a fellépéseket, szóval közösen szereznek pénzt :) Aztán egy nap megváltoznak a dolgok, Hay régi arcokkal fog találkozni, lesz egy igaz barátnője... Nem szeretnék mindent elmesélni :D Szóval ha nincsen semmi látogató, akkor is írni fogom, mert eddig is találtam ki történeteket kicsi korom óta, de azokat soha nem írtam le, most meg azt szeretném ha ezek megmaradnának :) Szóval, aki ezt látja, annak jó olvasást kívánok, de nem tudom mikor lesz rész :D

Lizzie xxx

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Chat hiányában ide írok:)) Én is nem rég indítottam egy blogot, és érdeklődnék, hogy benne lennél-e egy cserében. Kérlek, nálam válaszolj! /A blogom megtalálod a nevemre kattintva :) /

    VálaszTörlés